24 Ekim 2015 Cumartesi

Evinizde veya Evimde Profesyonel Masaj ve Özel ders hizmeti


EVİNİZDE veya EVİMDE TIBBİ MASAJ HİZMETİ: 
İstanbul'da oturup, haftanın yorgunluğunu ve stresini üzerinde atmak, haftayı zinde geçirmek; sırt, boyun vb. ağrılarla mücadele için  evinde Tıbbi Masaj yaptırmak isteyenler bana ulaşabilirler. Ümraniye dudullu civarından geliyorum.

Masaj hizmeti, cinsiyet ayrımı yapılmaksızın, terapist-hasta ilişkisi çerçevesinde, tıbbi deontolojiye (meslek ahlakına) uygun olarak verilir.  Uyguladığım tıbbi teknikler sağlıklı insanların vücut direncini arttırıcı etkiler barındırır fakat fıtık felç vb. hastaları iyileştirme hizmeti içermez. Kısacası hastalara tıbbi müdahale içermemektedir.

ÖZEL DERS ŞEKLİNDE MASAJ EĞİTİMİ:

İnsan yaşlandıkça dolaşım sorunları arttığı için ve masaj dolaşım sistemine yardım ettiği için masaja daha fazla ihtiyaç duyar. Fakat masaj hizmeti oldukça pahalı olduğundan dolayı genelde  insanlar ulaşamıyorlar. Ekonomik durum el vermese de insanlar masaj öğrenip birbirine uygulamalıdır. Terapist boyutunda Masaj yapmak veya öğrenmek normalde karmaşık ve zordur fakat aile bireylerinin birbirine yapabileceği basit ve kolay öğrenilebilir teknikler mevcuttur. Özellikle haftada en azından bir kez masaj yaptırmaları gerektiği için yaşlı ebeveynleri olanların basit bir kaç masaj tekniği öğrenip yaşlılara uygulamasını öneriyorum. Gençler açısından da çalışmanın vb. etkileri olan stres ve yorgunluğu yok edebilmesi açısından masaj mühimdir. Yani sadece anne babaya yaşlılara değil eşlerin de masaj öğrenip birbirine amatörce de olsa uygulamasını öneriyorum.




Yorgunluk, stres, sırt ve boyun ağrılarıyla mücadele için masaj benzersiz etkidedir. Hiç bir ağrı kesici krem vb. derin doku masajının yerini tutmaz çünkü buna neden olan kalıplaşmış toksini ezemezler. Benzer şekilde derin doku masajı yani kuvvetli baskı ile yapılan masajın yerini dinlendirici klasik masaj da tutmuyor. Ayrıca derin baskı anında beyin bölgeye endorfin denilen uyuşturucu yollayacağı için psikiatrik açıdan psikatri ilaçları gibi  alışkanlık yapmayan bir gevşeme de sağlanır.

Bu toksinler yani kasların çalışırken ürettiği laktik asitler aslında sıvı haldedir, sıvı halde iken vücut bunları tanır ve dolaşım sistemi yoluyla vücuttan atar fakat vücut stres vb. nedenlerle toksini atamaz ise zamanla kendine yumurta kabuğu gibi kabuk üretir ve korumaya alır. Vücut dolaşım sistemi yoluyla bunları tespit edemediği için atamaz. Bu kabuk derin baskılarla kırılmaz ve laktik asit açığa çıkartılmaz  ise bu toksinler vücuttan atılamıyor. Bazı hastalarda bu toksinler zeytin çekirdeği kadar büyük kemik kadar da kırılamaz derecede sert oluyor. 

İnsanlar pahalı olması vb. nedenlerle  masaj yaptıramıyor, ihtiyaçları olduğunu bilseler de el ve bilek açısından masaj yapmak yorucu hatta bileklere acı verici olduğundan örneğin evli çiftler birbirine masaj yapmıyorlar. Ben buna bir çözüm ürettim.  Evli Çiftlere ellerini yormadan birbirine yapabilecekleri dirsekle tıbbi sırt masaj tekniği eğitimi veriyorum. 

Beni özel ders projesine iten ana unsur, sırtımın normal insanlardan fazla fibroz yani kulunç üretmesi ve arkadaşlarıma yiğenlerime filan yalvarmama ve teknik gösterip öğretmeme rağmen bana bir kereden fazla masaj yapmak istemeyişlerini görünce; elle ve parmak baskısıyla masaj yapmanın masör olmayanlarca oldukça zor olduğunu ve elleri normal insandan daha fazla pense gibi çok güçlü olan bir arkadaşımın bile parmaklarının bileklerinin acığını fark ettim. Ben de onlara el ve parmak kullanmadan dirsekle fibroz ezmeyi gösterdim. Doğal olarak bu çaba neticesinde masajla hiç alakası olmayan birinin bile fazla zorlanmadan kısa sürede ve kolayca öğrenebileceği bir mantık ortaya çıktı. Bu kolay tekniği insanlarla paylaşma adına özel ders vermeyi düşündüm.

Spaya masaja gitsem onlar benim fibrozları açamıyorlar ekstra çaba gerekiyor uğraşmıyorlar veya başlarına geçmediği için ne yapmaları gerektiğini bilmiyorlar yani fibroz konusunda çok da yardımcı olmuyor spa masajı. Kısacası öğreteceğim teknikte eller ve bilekler yağ sürme haricinde yorulmuyor. Yağsız elbise üstünden de shiatsu gibi teknikleri dirsekle kullanarak fibroz ezilebiliyor. Bu tekniğin özellikle evli çiftlerin öğrenip erinmeden birbirine veya çocuklarına yaşlılarına vb.  uygulayacaklarını düşünüyorum. Özellikle anneler öğrenip çocuklarına uygularsa çocuklarda omurga eğilmesi skolyoz lordoz gibi sorunlar oluşmaz oluşmuşsa da düzelebilir.

Eğitim fiyatı (fiyatı çok düşük tutmaya çalıştım)
Öğrenciler bana gelirse 100 tl (4 saatlik ders)
Ben öğrencinin evine gidersem 150 tl


Özel ders şeklinde Masaj eğitimi : Aile bireylerine masaj yapmak isteyip kursa gitmeye vakit bulamayanlar musait oldukları esnek zamanlarda ve Kısa sürede  masaj öğrenme şansınız var. Özel ders şeklinde masaj öğrenmek ve aile bireylerine yapacak kadar hobi amaçlı bilinçli masaj yapmayı öğrenmek isteyenler özel ders için bana ulaşabilirler.

Özel ders profesyonel masör yetiştirmeye yönelik sertifikalı bir kurs değildir, maksat aile bireylerine masaj uygulamak isteyenlerin bilinçli baskılar yapmaları ve masaj yaptıkları kişiye zarar vermemeleridir. Profesyonellerin uyguladığı karmaşık masaj tekniklerini öğrenmenize gerek yoktur, öğreneceğiniz basit bir kaç masaj tekniğiyle aile bireylerinin sağlığına ciddi katkılar sağlayabilirsiniz.

Özellikle yaşlı ebeveynleri olanların basit bir kaç masaj tekniği öğrenip yaşlılara uygulamasını öneriyorum. Masaj pahalı bir hizmet türü olduğu için genelde insanımız özellikle yaşlandıkça daha çok ihtiyaç duyduğu masaj hizmetine kavuşamıyor. Biraz da bu amaçla uygun fiyata kısa sürede basit ve etkili teknikleri öğrenmek isteyenlere özel ders vermek istiyorum. Kursa giderek veya benden özel ders alarak masaj öğrenmenizi yaşlılarınız açısından öneriyorum.

İLETİŞİM
Murat AKPINAR
Masaj Uzmanı
İstanbul
GSM-WhatsApp: +90532 666 02 14
E-Mail-Skype: masajuzmani@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/masormuratakpinar
Twitter: twitter.com/Masor_Murat
Google +: plus.google.com/+masseurExpert

SİTE İÇERİĞİ BAŞLIKLARI (Okumak için başlığı tıklayabilirsiniz)

Uyguladığım Sırt Masajı Videosu ve Sertifikalarım

Evinizde veya evimde Tıbbi Masaj Fiyatı

Evimde Profesyonel Masaj hizmeti

Evinizde Profesyonel Masaj ve Özel ders hizmeti

Önemli: Selülit masajında darbe hareketleri yapmayın yaptırmayın

Önemli: Klasik Masajın yapılmaması gereken durumlar

Masaj yaptırmak şart mıdır?

Hakkımda