27 Eylül 2015 Pazar

Hakkımda


YAZININ İÇERİĞİ
*Hakkımda Kısaca
*Akupunktur önerisi

HAKKIMDA KISACA

Merhabalar ben Murat Akpınar

1976 Sivas doğumluyum. İstanbul Ümraniye'de ailemle birlikte yaşamaktayım. 2006 yılından beri profesyonel olarak tıbbi masaj uygulamaktayım. MEB (Milli Eğitim Bakanlığı) onaylı masaj uzmanı eğitimi sertifikam vardır. Prof.Dr.Dr.Ahmet Hamdi Turgut İstanbul Spor Tıp Enstitüsü Masaj Okulu 2006 yılı mezunuyum.

Klasik Masaj Derin Doku Alman Hoffa Tekniği, Thai Yoga Masajı, Shiatsu ve Refleksoloji ayak terapi tekniklerini kursa gitmek suretiyle öğrendim ve yaklaşık 10  yıldır masaj uygulamaktayım.

Masörlükteki kurumsal iş deneyimim 2007 ve 2008 yıllarında Yaşam Sağlık psikiatri kliniği ve Antalya Beldibi Clupmed Tatil Köyü Asea Spa'dır. Ayrıca Prof.Dr.Dr.Ahmet Hamdi Turgut Masaj Okulunda 2008 yılında eğitim danışmanlığı ve 2013 yılında Marmara Meslek Kursunda 2 ay masaj eğitmenliği  yaptım

AKUPUNKTUR ÖNERİSİ
İltihaplı romatizma, fıtık, felç, varis, ödem, çeşitli cinsel sorunlar vb. gibi şikayeti olan hastalara masajdan ziyade ilaçsız tedavi yöntemi olan akupunktur öneriyorum. Her hangi bitkisel ve kimyasal içermeyen bir tedavi yöntemi olduğu için risk taşımıyor. Bu gibi konuda benim de bacağımdaki dolaşım sistemi bozukluğu ve ağrı, el bileğimdeki sinir sıkışması nedeniyle tedavi gördüğüm akupunktur ve dahiliye alanlarında uzman çinli bir doktorum var telefonunu benden temin edebilirsiniz. Olağan üstü etkisini bizzat kendim yaşadığım için bu doktoru kesinlikle öneriyorum. Muayenehanesi Kadıköy'dedir. Felç ve fıtık gibi hastalarda masaj çok iyi gelse de özellikle felçli hastayı his kaybı ve kas zayıflığı oluştuğu için sakatlama riski çok yüksektir. Bu nedenle özellikle yetersiz eğitim verildiği için ülkemizdeki masör arkadaşların felç gibi hastalardan uzak durmasında hasta açısından fayda vardır. Doktor tavsiyesi de önemlidir fakat ülkemizde doktorlar arasında masaj kültürü genelde yoktur bu yüzden bilinçlendirilmedikleri bir konuda masaj yapılabilir veya yapılamaz gibi  fikir beyan etmeleri çok sağlam durmuyor.

İLETİŞİM
Murat AKPINAR
Masaj Uzmanı
İstanbul
GSM-WhatsApp: +90532 666 02 14
E-Mail-Skype: masajuzmani@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/masormuratakpinar
Twitter: twitter.com/Masor_Murat
Google +: plus.google.com/+masseurExpert

SİTE İÇERİĞİ BAŞLIKLARI (Okumak için başlığı tıklayabilirsiniz)

Uyguladığım Sırt Masajı Videosu ve Sertifikalarım

Evinizde veya evimde Tıbbi Masaj Fiyatı

Evimde Profesyonel Masaj hizmeti

Evinizde Profesyonel Masaj ve Özel ders hizmeti

Önemli: Selülit masajında darbe hareketleri yapmayın yaptırmayın

Önemli: Klasik Masajın yapılmaması gereken durumlar

Masaj yaptırmak şart mıdır?

Hakkımda